DAAAAAh

Skrev precis ett långt inlägg men det försvann när jag försökte ladda upp bilden på min nya klänning!
Aja idag fick jag tillbaka en kofta från en kompis. Sedan var det en basketball tunering efter skolan på skolan..
Dominique var med och spela men hon förlora, så det var lite tråkigt.
När vi kom hem gick vi till Tullys )bättre än starbucks). Andra gången jag GÅR dit sedan jag kom hit. Åker bil hela tiden överallt.
Köpte även min klänning, tack så jätte mycket pappa!! mår mycket bättre nu i magen och i halsen.
Nu ska jag nog göra lite läxor. Här får ni bilden jag la upp i fb gruppen, som tur var hade ingen tjej denna!! LOLL


Kommentarer
Postat av: HW

Fin! Ser fram emot bättre bilder :)

2012-06-01 @ 08:18:00
Postat av: Syrran

Håller med! :)

2012-06-01 @ 20:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0