Prom!

Igår blev jag frågad till prom! hade en känsla att det skulle komma, för jag hade hört lite rykten.
Så iallafall Blake S hämta upp mig och vi åkte till Medina beach, den där stranden jag pratade om innan som hade vacker utsikt. Och nere vid vattnet hade han skrivt Prom? med swedish fish godiset, plus att jag fick några godis påsar! Så det var gulligt och det kommer att bli skit kul att gå på prom med honom!
Nu måste jag bara hitta en klänning... Sååå pappa hehe jag kommer behöva lite para para cash cash.

Idag var det Hunts point clean up day. Så jag hjälpte Janie och Christine att göra facepaint på kidsen.
Sedan gick vi hem till J och kolla på gossipgirl och sedan åt middag. Men jag har svårt att hålla mig vaken till marathon.. Linda du vet att jag gärna tar en tupplur under 1 eller 2 avsnitt av t.ec SATC.

Ska kolla om jag har lite läxor. Och om jag har ska jag göra dem, behöver fixa till mitt historia betyg på måndag hehe. Glömde min väska uppe i klubbhuset, så påmin mig att gå upp och hämta den!

Idag regnar det +.+


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0