Stupid

AAAH är lite frustrerad at the moment. Igår hittade jag en jätte fin klänning inne i mallet, den var på rea och idag köpte jag den med Mikeal. Jag la upp en bild på den i våran prom grupp, så ingen annan skulle köpa den hehe.
MEN det visar sig att en annan tjej la upp en bild på samma klänning för 2 veckor sedan!!!! aaa den såg så annorlunda ut på hennes bild. Men men jag får väl sota för att jag inte payade någon attention. Så imorgon ska jag gå tillbaka och byta den mot en annan. Tur att de har flera fina klänningar i den affären. Känner bara att sånt här händer mig. LOL

Den skulle sett så mycket bättre ut på mig. Men men aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh.
Igår vann de state championship i lacrosse. Sedan blev jag överaskad av Marcus som var i bellevue med sin kompis. De kom och hämta upp mig för att sedan åka runt i bellvue och äta på wendys. De släppte av mig så jag kunde gå på efterfesten för segern så det var kul. Hade så mycket lycka med massa saker igår, så det var kanske därför jag hade sådan otur idag med klänningen... BAJs bajs men det kommer att bli nice. En skönhet klär ju i allt så det kommer nog att gå bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0